پنجشنبه ۱ آذر
کاسه اشک شعری از منصور دادمند
از دفتر سپیدار نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ۰۹:۲۵ شماره ثبت ۳۶۲۰۳
بازدید : ۷۳۰ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
در زیر فانوس شب
ازکاسه دستم پر ز اشک
می نوشند شاپرکها اشک
میچشند درد و آه من
می شوند همدم
همر از با من
میشوند بال پرواز من
تا کنم پرواز
تاچشم گرمی پر تو نور
تا رسم به نزدیک نور
نقطه اوج پرواز
...........................
میسوزم با درد
نیست طاقت من
بودن در آغوش نور
میشوم خاکستر
......................
میشوند شاپرکها از غمم
سوخته بی جان
می زند فریاد باد همراه
از مصیبتم به جان
می برد خاکستر من
هر ذره اش زیر یک درخت
تا چشد درخت زندگی
اشک ودرد و آه من
عشق من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.