جمعه ۲ آذر
هوای تار شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ۰۱:۲۶ شماره ثبت ۳۶۱۷۱
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
در این هوای تار که گم گشته ایم ما
چشم امید بر تو بدان بسته ایم ما
عشقت به دل نشسته امیدم چراغ توست
بر حزب عاشقان تو وابسته ایم ما
از آنزمان که خاک تنم را سرشته اند
با نام عشق تا ابد آغشته ایم ما
جامی که داده اند که ما بی خبر شویم
نا خورده بر زمین زده بشکسته ایم ما
آزاده بوده ایم در این دوره غریب
از زاهد ریائی که بگسسته ایم ما
راه فلاح خواهی اگر ما نشان دهیم
آخر موذنِ سرِ گلدسته ایم ما
تا کی غزل که مرده آن چشم دلفریب
یا ابروی کمانی پیوسته ایم ما
گفتم که دست یاری در آور بگفت دوست
ایمان بریده ایم دگر خسته ایم ما
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.