پنجشنبه ۲۴ آبان
راه لب ها شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ۱۶:۴۰ شماره ثبت ۳۵۹۸۱
بازدید : ۴۳۸ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
گرچه اطراف لبت خط لبی از مین است
مرگ از راه شهادت..... بخدا شیرین است
غیرت سرخی لب های تو آ موخت به من
طایفه داری و فرجام لبت خونین است
هروئین بیشتر از چند گرم ... اعدام است
تا در آغوش منی جرم دلم سنگین است
من ز رسوایی و لبخند تو می دانستم
عشق خندیدن بر بازی مستر بین است
نئشگی های جدایی به من اثبات نمود
تلخی فاصله ها تلخ تر از مرفین است
نوع سیگار تو از " سبزی " چشمت پیداست
نخی آتش زده از پاکت " فروردین " است
اشک بر گونه ی چون برف تو لغزیده و گفت
هنرم اسکی ی بر دامنه ی " دیزین " است
هر چه گفتم که بمان ...... ترمز او کار نکرد
این پدر سوخته هم ساخته ای از چین است
انتهای غزلم گریه در آغوش تو شد
آخرین برگ سفر نامه ی باران این است......
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.