يکشنبه ۲۷ آبان
شبِ کلیدر 2 شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر اشعار آزاد نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ۱۶:۳۳ شماره ثبت ۳۵۸۸۴
بازدید : ۱۰۶۱ | نظرات : ۳۳۳
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
قسمت دوم
ریشه های طاغ
درعمق خاک-
چسبیده تنگ هم !
طاغزار- باریشه های کاونده
تن داده به ژرفای خاک-
می ماند تا آن سوی کویر !
باد که می وزد- نه توفنده-
خاشاک را می رُوبد
نرمه غباری سپید
درهوا !
شب – جمع شده-
تن داده به سرما-
سرمای پس از برف !
طاغزار- غنوده دربرف -
پره های سپید-
ماسیده بر بوته های خشک -
رنگ شب – نیلی
بیشترازهمیشه -
ستاره ها با تنی سپید-
بالای سرِ "کَلیدر" !
شب - روی ریگ ها-
پایین دامنه می چرد -
سکوتِ شب -
گاهی می شکند
بانگ سگی-
زوزه گرگی-
از دوردست !
پنج سوار- با" برُنو"
حمایل بردوش- پشت به "کَلیدر"
تنگ هم- شانه به شانه-
ته دره - رو به جلگه"ماُروس"
درتاخت!
برکرانه آسمان -
سپیده با شب
درکار آمیزش بود
"کَلیدر"
تنها می ماند ...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.