شنبه ۳ آذر
افعی پیچان شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ تير ۱۳۹۰ ۰۹:۴۹ شماره ثبت ۳۵۸۷
بازدید : ۱۲۹۶ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
پریشانی شود زیبا چو در گیسوی او پیچد شود شیرین عتاب آنگه که در ابروی او پیچد
خماری میشود گیرا چو در چشمان او آید صدای دل طنین دارد ،اگر در کوی او پیچد
غم دل میشود شاعر چو از سوی نگار آید تغزل میشود ممکن به هر جا بوی او پیچد
بماند خیره چشمانت ، بر آن چشمان مرد افکن اگر یک لحظه از چشمت، نگاهی سوی او پیچد
خوشا آن درد کز کویش نصیب آمد دل ما را که تا یک نسخه ی درمان از آن جادوی او پیچد
شود هر باغ پژمرده ،بجز باغات چشمانش شود هر خوی آزرده ، مگر در خوی او پیچد
حجاب جان همی گردد ،حریر شرم با نازش به رویارویی ِ عاشق ،چو یک دم روی او پیچد
زنم بر بیستون تیشه ،چنان کز صوت هر ضربه طنین عشق در گوش ملامت گوی او پیچد
رضا از خون دل خوردن ،به خود می بال و سرخوش شو که از صد نهر خونابه ،یکی در جوی او پیچد
دلم چون افعی پیچان ، بر آن گنجینه ی حسنش همی خواهد که عمرش را فقط پهلوی او پیچد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.