جمعه ۲۵ آبان
باطل شده سحره ديو و اژدها شعری از خسرو آهنگرزاده
از دفتر kahkashane1 نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ ۰۰:۲۹ شماره ثبت ۳۵۷۹۱
بازدید : ۵۰۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب خسرو آهنگرزاده
|
پرنده ام پر مي كشم در هوا
مي گردم تا پيدا كنم همصدا
حالم بده كسي به فكر من نيس
بايد كه ياري بگيرم از خدا
با اينكه من به عشق او مبتلام
سالاي سال ميشه كه از او جدام
فك مي كردم ميشه فراموش كنم
خاطره هاش مي چرخه دورم مدام
كشتيه اون وقت سحر گذر كرد
هر روز ازم دورتر ميشه رو آبا
روي زمين هر جاده اي رو گشتم
حالا نگام به درياهاست غروبا
از او موقع گذشته سالاي مدید
نموند پيشم ، رفت به دنياي جديد
دنياي ما از همديگه جدا شد
دوريش ميده درد به سینه ام شديد
يه شب ديدم وقتي اومد خواب من
خوش خبر بود داشت ميداد مژده ها
گفت كه من زود ميام پيش تو
باطل شده سحره ديو و اژدها
سلطان عشق
17/2/91
كهكشان1
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.