جمعه ۲ آذر
غزل ای سحر جاودانه شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۴ ۲۰:۴۹ شماره ثبت ۳۵۵۹۸
بازدید : ۴۸۹ | نظرات : ۷۲
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
بوی تو می دهد ترانه ی سبز
شاخ ِتر برگ ِنو جوانه ی سبز
می کشم رو ی ِابر های خیال
طرح یک سرو و آشیانه ی سبز
شعر من با تو می شود دریا
موج ای آب ای کرانه ی سبز
برگ پاییزی ام نمی دانم
به کجا می کشد نشانه ی سبز
می سرایم تو را به هر چه بهار
می نوازم تو را بهانه ِی سبز
گم شدم در کنار خلوت خویش
در شلوغی ترین زمانه ی سبز
دل خاموش را نوازش کن
روشنی بخش صبح خانه ی سبز
به نگا هت گل و ترانه بریز
غزل ای سحر جا ودانه ی سبز
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.