يکشنبه ۲۷ آبان
خسته شدم ! شعری از کریم لقمانی سروستانی
از دفتر s@rv نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ۱۸:۵۴ شماره ثبت ۳۵۵۱۸
بازدید : ۹۱۷ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر کریم لقمانی سروستانی
آخرین اشعار ناب کریم لقمانی سروستانی
|
خسته ام
کارمن کوه کنی نیست ، خسته ازخود شده ام !
از زمانه که میرقصاند روزوُشبم
وخزانی که درآن خشکیدم
یا بهاری که ندارد جلوه
آفتابی خمیده درتنگ غروب
سحری بی رونق
حتی ازبقال سرکوچه دگرخسته شدم !
کارروزانه ی من ، دیدن بُق کرده ی او
وتکرارسلامی دیگر
تا نشاند برلب خنده ی تلخ
اوهم خسته شده !
غم دنیاست که گشته بارش
لب گشایدکند رازونیاز
لیک دردل فرومی ریزد
چون بداند نشوم درمانش !
میروم بی سخنی راه پرازفاصله ها
گرچه ، خسته شدم !
s@rv
پیشاپیش فرارسیدن سال نو خدمت استادفکری گرانقدروهمه بزرگواران تبریک گفته ، برایتان درسال جدید آرزوی بهترینها دارم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.