جمعه ۲ آذر
حال را خوش باشیم شعری از احمد پناهنده
از دفتر نغمه ی دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ۰۱:۴۰ شماره ثبت ۳۵۴۷۶
بازدید : ۲۸۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب احمد پناهنده
|
حال را خوش باشیم
پشت سرم
تاریخی از گذشته های شاد
وُ ناشاد است
و من
با تکیه بر شادیها
غم را خوار
و نشاط وُ خنده را
بر چهره وُ لب
انار ِ شاهبار
می شَکَنَم
زندگی یعنی اکنون
یعنی همین لحظه
وقتی
اکنون و لحظه را
خوش باشی
فردا که آید
باز اکنون است
و لحظه های بی شمار
پس زندگی
همیشه در اکنون جاری است
و خوشا آنکس
که حال را خوش است
و بدانید که خوشی
در حال است
نه در گذشته ماندن
و نه آینده را
انتظار کشیدن
زیرا
هیچ کس
از لحظه ی بعدی اش
با خبر نیست
احمد پناهنده ( الف. لبخند لنگرودی )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.