جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ایثاری نیا (جوینی)
آخرین اشعار ناب محمد ایثاری نیا (جوینی)
|
روز های آخر سال
قرار نیمه تمام همکلاسی ها
برای نرفتن به مدرسه.....
پدر و مادری نگران از
نوشتن مشق های شب عید
زیر چراغ گردسوز....
دلهره ی تمام شدن تعطیلی نوروز
و تکالیفی که بايد پُر مي شد
جای نقطه چین ها
با كلماتي خاص....
اما آقاي معلم نگفت:
آن جاي خالي عزيزان از دست رفته را
با چه چيز پُرکنیم........
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.