جمعه ۲۵ آبان
اين عشق چه شيرينه شعری از خسرو آهنگرزاده
از دفتر kahkashane1 نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ۲۱:۳۵ شماره ثبت ۳۵۳۳۶
بازدید : ۳۳۰ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب خسرو آهنگرزاده
|
من صيدم و تور از او
من شعرم و شور از او
شد زنداني من غصه
غم باد به دور از او
مي ايسته جلو آيينه
اونجا منو مي بينه
دل مي تپه و ميگه
اين عشق چه شيرينه
دنياش ميشه وارونه
اشكاش سيله بارونه
غم داره فراوونه
فكر كرده كه آسونه
رفتم از توي سينه اش
پر شد به جام كينه اش
حالا همه چي سر شد
جز سايه ي سنگينش
روزي سوار بر باد
از خاطره كردم ياد
غمهاشو فراموش كرد
از ديدن من شد شاد
رفتم سوي او آني
از عشق گرفت جاني
زد بوسه به چشمونم
صد بار به قدرداني
سلطان عشق
17/7/90
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.