چهارشنبه ۱۶ آبان
چندشعرکوتاه شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ۲۳:۱۴ شماره ثبت ۳۵۲۱۶
بازدید : ۷۳۶ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
چندکوتاه سروده از:خالدبایزیدی(دلیر)
1-
آرزوهایم را
می دیدم:
که نورس وناکام
بربالهای پروانه
سرگشته ودیوانه
پرمی گشودند؟!
2-
ساعتی دارم
که تنها
به وقت آمدن ات
کوک می شود
3-
من درآئینه
عاشق ات شدم
وتودررودخانه
آئینه ورودخانه
هردوتصویری اند
ازاین عشق سرکش ودیوانه
4-
اگردرنبود!
حالامن نبودم
ودنیای ستمکارنیز...
نگاه معصومانه ام را
شکارنمی کرد؟!
5-
ازچه دروغ بگویم:
که بابانان داد
گاه که می بینم...
نانی برسرسفره ندارد؟!
6-
زنی!
همه آرزوهای کال اش را
تنهاباقرص نانی فروخت...
کبوتری غمگسار
برشانه های تکیده اش نشست
وگندمزار...گندمزار
پرگشود؟!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.