دوشنبه ۵ آذر
lمهره ی مار شعری از محمد علی ساکی
از دفتر بابونه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۲۴ شماره ثبت ۳۵۱۲۴
بازدید : ۶۰۶ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب محمد علی ساکی
|
هم آینه ی رئوف پندار منی
هم طوقی جلد روی دیوار منی
با تو دل سنگ را به دست آوردم
ای شعر یقین که مهره ی مار منی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.