جمعه ۲ آذر
هم مسیر خاطره ها شعری از مینا علی زاده
از دفتر خاطرات سوخته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ۰۰:۵۵ شماره ثبت ۳۵۱۱۳
بازدید : ۱۰۵۸ | نظرات : ۲۹۵
|
آخرین اشعار ناب مینا علی زاده
|
وقتی به روی حادثه خندیدی ، در جای جای فصل زمستانت
وا شد به سمت خاطره ها یک در ، در هرکجای خانه ی چشمانت
ای ابر ماه گرد بیابانی ، گم میشود دوباره دلم در مه
در انتهای کوچه ی غم هایم ، در ابتدای کوچه ی طوفانت
من بودم و درخت غزل هایم ، در لحظه ی سکوت جنون واری
از های و هوی و همهمه ها بیزار ، از خنده ها و گریه ی پنهانت
من هم مسیر خاطره ها هستم...، من هم مسیر حادثه ها شاید...
با من بیا بدون غمت بی بغض ، بی زخمِ حرفهای پریشانت
پاییزوار : مثل غزل هایم ، نفرین به غم به فاصله کن امشب
پرواز کن به سوی دلم اما ، با عشقِ کهنه پوش پشیمانت...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.