يکشنبه ۲۰ آبان
بازهم دو بیتی شعری از جابر ترمک
از دفتر اقیانوس دلتنگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۵۹ شماره ثبت ۳۴۹۷
بازدید : ۱۰۲۳ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب جابر ترمک
|
ترک بردار در آئینه تا من
که در مویت بپیچم بی صدا من
نگاهت را فقط سهم دلم کن
از اینجا تا به لبهای تو بامن
+++
تو گفتی تا به روی خود نیارم
شبیه ابر ، تا باران نبـــارم
اگر صدبار هم درمن بسوزی
فقط عشق تو را درسینه دارم
+++
نوشتی دوستت دارم از این پس
تو را در سینه می کارم از این پس
برای دیدنت هی میشمارم
شب و روزی که بیدارم از این پس
+++
بیا امشب غزل با من غریب است
دلم با آدم و حوا و سیب است
هبوطم مانده در بن بست آخر
اگر دردت فقط ام من یجیب است
+++
چرا در من کبوتر می پرانی
لبانت را به شبنم می چشانی
به فرض اینکه من لایق نباشم
نمی چسبد به تو نامهربانی
+++
تبر افتاده دستت با تو ام مرد
نگاهم کن کمی آهسته برگرد
زبانم لال از من می گریزی
مرا عشق تو زارو ناتوان کرد
+++
مترسکهای اینجا بی بخارند
به این گنجشک ها کاری ندارند
تمام مزرعه غارت شده مرد
چرا باید که باران ها ببارند
+++
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.