شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
چو بر آینهِ
دل،
رقمِ تقدیرِخود
کشیدم!
آه؛ از جیوه
برخاست
دگر خود ندیدم! بداهه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کاش عکسی
داشت
این واژه یِ
تنهایی،
تا سینه ی سوخته ام را؛
برایت می کشیدم!
مرا فرصتی ده
کمی بیندیشم
در عمقِ فاصله
سوار بر مرکبِ احساس،
بوسه ها بر اندامَت،
در خیالِ خود!
می کشیدم. بداهه
#افراغ ـ اندیشه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زيبا و زيباو زيبا بود لذت بردم