جمعه ۲ آذر
صلوات شعری از خداداد آدينه (آدينه)
از دفتر آدینه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ۰۸:۴۷ شماره ثبت ۳۴۷۰۰
بازدید : ۵۲۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر خداداد آدينه (آدينه)
آخرین اشعار ناب خداداد آدينه (آدينه)
|
صلوات
نام محمد چو بریم بر زبان
یک صلواتی بفرستیم تمام
یک صلواتی بفرست ازوجود
تاکه شوی مورد قرب وسجود
گفت محمد صلوات هست نجات
هرکه فرستت بود آب حیات
تحفه امت به من این روزگار
گفتن صلوات ، بود بیشمار
دان صلوات فقر برون می کند
حشمت ایمان طلوع می کند
هرکه فرستت صلوات رابکار
کسب کنددانش وفن اعتبار
ازصلوات روح رود درفضا
باصلوات مردمی گردند بپا
نام محمد که بری هرکجا
بوی بهشت ی بشود بر ملا
باصلوات نام تو اندر بهشت
نامه اعمال تو را می نوشت
درصلوات هست هزار ان ثواب
روزقیامت تو نگردی کباب
گرتو بجویی برکات از خدا
یک صلواتی به محمد نما
خالق یکتا خداوند دوست
گفت : به محمدصلواتها نکوست
سوره ی احزاب نموده خبر
نام پیامبر چو بری ای بشر
مورد لطف واقع شوی اینزمان
با صلواتی به محمد تمام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.