شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
در جنگِ خونینِ
من و تو،
پلاکَم
قطعه شعریست؛
که برایِ "چشمانت"
سروده ام!
و زیرِ خروار، خروار
غزل و قصیده
هم چنان،
گمنام مانده است...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.