بهمن نگاه عاشقان را شستشو کرد
معنائی از عشق حقیقی گفتگو کرد
بیش از سه ده سالی که از عمرش گذشته
هر مرتبه با خون مردانش وضو کرد
در کشور ما چون ولایت ریشه دارد
در ماه بهمن باید آن را جستجو کرد
روح خدا روح له ایران زمین است
باید برایش رحمت حق آرزو کرد
بت های اهریمن به دستانش شکسته
جانم خلیل الله ما جنگ عدو کرد
از آتش نمرودیان هرگز نترسیم
حق روح شیطان را در این آتش فرو کرد
داعش درون نطفه اش باید بمیرد
باید که اسرائیل غاصب زیر و رو کرد
از کربلا تا شام و لبنان و فلسطین
در هرجهت باید که حفظ آبرو کرد
ما امت حقیم و ناحق کار ما نیست
حق را خدا گفت و حقیقت کار او کرد
--------------------
شب افروز 10/11/93
درود بر عزیزانم از اینکه کمتر در میان جمع صمیمیتان هستم
شرم دارم مخصوصن که دیگر عزیزانم بجای من مهمان داری می کنند
این غزل را برای همایش ادبی فرهنگی ساوه روز 14 بهمن
سروده ام و تقاضای نقد و صلاح دید شما اساتید را دارم تا شاید حق مطلب ادعا شود
دوستتان دارم