يکشنبه ۲۷ آبان
مارال 4 - سوزن ده شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر اشعار آزاد نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ۰۸:۱۱ شماره ثبت ۳۴۳۶۹
بازدید : ۱۴۳۷ | نظرات : ۱۹۲
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
خورشید -
رو به شیبِ غروب -
وزشِ نسیمِ خاموش -
برگُرده ی هموار راه چسبیده بود !
سایه های بلند-
نرم نرمک - روبیده شدنِ آفتاب
در فرو دست !
کامِ خاکستری دره ها
گسترش سایه بر صحرا -
بلندای ماهور ها-
در متنِ غروب
سرخی افق
مثل خونِ تازه
جلگه های خوشِ نسیم
سکوتِ بیابان -
رمزِ خاموشی -
بالا آمدنِ ماه !
باز می شود
انگارثقلِ ذهن -
کلافِ روح -
هوا - پاک ترین-
برای نفس کشیدن !
"مارال" -
آهوی مست ِجلگه های " ماُروس"
غریب کبوتری -
از دورهای دور -
بال زنان -
تانشیند بر دیرکِ چادری !
زن -
پُر خَم وچَم -
پیچیده -
گنُگ !
این غزالِ دشت های بکر
رمیده از نشابور-
بیهق-
بیِنیش ؟
بدر جَسته -
سرخی گونه ها -
از زیرِ پوست !
آن گوشواره ها-
جلالی کور-
کهنه و نجیبانه-
محرمِ گوش -
گرمی بناگوش-
گرمای "مارال"
در پناهِ لایه های انبوه باد -
رو به " سوزن ده"
بر پشتِ " قرآت " می راندِ ...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.