جمعه ۲ آذر
تقدیم به آن دوستان که ما بهشان نام گدا داده ایم. شعری از علی رضایی
از دفتر شب های روشن نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۸:۴۵ شماره ثبت ۳۴۱۷۷
بازدید : ۳۴۹ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علی رضایی
|
اون بچه ای که انتقام از شهر میگیره
<span style="\"background-color:rgb(255," 255,="" 255);="" color:rgb(20,="" 24,="" 35);="" font-size:14px\"="">اون بچه ای که عاشقِ مثله همه ، اما
با عکس عشقش زنده میشه باز میمیره
با دفتری که داره هر ماه قستشو میده
با خرده خرده از ذغال توی هر کافه
هر شب ترانه مینویسه روی هر دیوار
مو های عشقش رو تو شعر تازه میبافه
چیزی اگر دنیا نداره واسه اون اما
سهمش فقط از زندگی شعرای نا گفته است
با اینکه ساکت میگذره از تو خیابونها
اما دلش لبریز از حرفای ناگفته استچ
مهران ابراهیمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.