جمعه ۲ آذر
مادر شعری از اسد صفایی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۰۴ شماره ثبت ۳۴۰۵۶
بازدید : ۶۹۵ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب اسد صفایی
|
سلام دوستان مهربان
عشق یعنی مادری هم رنگِ دریا داشتن
سینــه ای آکنده از احساسِ زیبا داشتن
چهره ی خورشید را درخانه دیدن روز و شب
آسمان بالای سر هر بار و هر جا داشتن
انتـــظــار بوسه از ماهِ تمامِ زنــدگی
اشتیاقِ خواب با نجوای لا لا داشتن
سر سپردن روی دوشِ کوهِ غمها تا سحر
دست در دامانِ سبزِ باغ ِ رویا داشتن
لحظه ای دلتنگ بودن از هراسِ بی کسی
از بدِ فــــردای درد آلــــود پــــروا داشتن
در هجومِ دردهــای روزگــار ِ نامراد
یکنفر در خانه همراهِ شکیبا داشتن
اسدصفایی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.