جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ســودابه صادقـــی
آخرین اشعار ناب ســودابه صادقـــی
|
شعر اول
می کوبد روی صفحه کلید
مثل گلوله ای در سینه یک مرد
از چت بر می گردد
می رود سراغ کتاب هایش
که توی آن نوشته
صیغه حلال است !!!!!
صیغه ی رفتن
شعر دوم
سر میز صبحانه
من به خوردن یک
بشکه باروت فکر می کنم
و تو
به سهمیه ی آز اد
بنزین
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.