جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
<< لاله واژگون >>
سربندِ سپیدوشم را
های واژگونِ دشت هایِ بی لاله
بر گلوی بریده می بندم
سووه ام سیاه...
عروسِ خون بسِ سیاووشم
*سووه : نوعی روسری که دختران و زنان ایل استفاده می کردند
|
|