شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
من نیز....
بر دامنه ی کوهی
سترگ
خواهم نشست
بر بلندای
قله
چشم خواهم دوخت.
فراخوان چشم هایت
هیبت نگاهت
تن می لرزاند
ساق ها به هم گره
می خورند
و نجوای باز انتظار
پژواک گونه می پیچد.
اللهم عجل لولیک الفرج
پ.ن
برگ های بی خط و خار آویخته از درختان استوار همیشه
رنگ هایشان را در قمار عاشقی می بازند !شناخت شان ممکن نیست
الا ...
تقدیم با عشق و احترام به برادر بزرگوارم ....سید حاج .... احمدی زاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.