بعضی ها انقدر خوبند که نمیتونن بدی های روزگار رو ببیند و بی تفاوت باشند و همیشه غم دیدن این صحنه های تلخ رو تو خودشون میریزن اما حقیقت تلخه ، سخته ، غمه ، ...
اگه تو هم چنین حالی داری قدرش رو بدون چون یادت میندازه که هنوز ادمی ، هنوز زنده ای .
در فریبستان
چشمهایت را ببند اینجا به اسمش زنده اند .
در فریبستان کسی هوشیار نیست .
عاقلان سر در گریبان برده اند .
جای منصوری دگر بر دار نیست .
برگ های باغ از دست خزان افسرده اند .
بانگ همیاری مزن باغبان بیدار نیست .
ذکر حق را لای پرچین دعا مخفی بکن.
عاقبت کاری به دستت میدهد .
" ظلمت اباد " کسی طالب دادار نیست .
حرف خوبی را بزن ، خوش جلوه کن
صدق گفتار و عمل معیار نیست .
در فریبستان صداقت را به حرفی کافی است .
جلوه اش کردار نیست .
کو فقیر ؟ کو ادم بی سرپناه ؟
بهر حاشا دژ بنا کردند اینجا مصدقش دیوار نیست .
چشم هایت را بر ان حقی که نا حق شد ببند .
حس انسان دوستی در این سرا هنجار نیست .
ان یتیم جان میدهد در زیر پای عابران
طالعش را بد نوشتند ان که خود مختار نیست .
من حسابت را سوا دانسته ام از خیل خلق
در پناه حق سفر اغاز کن اما بدان راه حق هموار نیست .
جواد مهرگان مجد.
سال نو مبارک
نوروزتان پیروز
دلی بهاری و روحی سرشار از عشق و محبت برایتان آرزو میکنم
تندرست و موفق باشید