يکشنبه ۲۷ آبان
برف شعری از جواد مهرگان مجد
از دفتر اطلسی ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۸:۳۵ شماره ثبت ۱۲۸۱۶۹
بازدید : ۱۲۰ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر جواد مهرگان مجد
آخرین اشعار ناب جواد مهرگان مجد
|
برف
باریده ای ، رفته بر باد
بمیرم برایت ای برف
به پای که سوحته ای ؟
که خاکسترش از ان تو و میوه اش برای بهار مانده .
به راستی چگونه فرو ریختی ؟
وقتی ابر میگریست و اسمان تنها ترین تن طبیعت ماند
می باری ، می نشینی و میمیری
کاش می ماندی و میدیدی
که سرو سایه افکنده و یاس سپید پوش توست .
کاش می ماندی ...
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب جناب استکی خوشحالم میبینمتان | |
|
ممنون | |
|
سلام خواهرم بانو عجم عزیز عذر تقصیر بابت تاخیر خوشحالم که هنوز پیشکسوتان خضور فعال دارند | |
|
سلام جناب مهدی پور حوشحالم بابت حضورتان لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.