جمعه ۲۵ آبان
هر چقد بگم ، از خوبیش کمه شعری از خسرو آهنگرزاده
از دفتر kahkashane1 نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ۰۳:۳۰ شماره ثبت ۳۳۸۰۸
بازدید : ۶۱۲ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب خسرو آهنگرزاده
|
هر کی می رسه ، می زنه تنه
می خواد عشقمو ، از دل بِکَنه
هر کی یه جوری ، میده عذابم
هر کی یه جوری ، دلم میشکنه
تنها می مونم ، ندارم جز اون
هر شبی بهم ، سری می زنه
به قدری دیدم ، خوبیها ازش
هر چقد بگم ، از خوبیش کمه
می خنده به روم ، نگاش با منه
در شب تارم ، اون نورِ شمعه
می کشه جورم ، هر چی که باشه
تنهای تنها ، خودش یک تنه
هر جایی برم ، اون باهام میاد
روح تازه ای ، تنم می دمه
میگیره ازم ، همیشه سراغ
می بنده درو ، به روی همه
قصدش از بودن ، منو دیدنه
تنها آرزوش ، با من بودنه
اگه نباشم ، اونم میمیره
ما خوشیم به هم ، اسم اون غمه
سلطان عشق
30/10/93
كهكشان 1
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.