شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مریم رئیسی اردلی
آخرین اشعار ناب مریم رئیسی اردلی
|
چه خواهی شنید سالها بعد...؟
خود زنی میکند اندامم.
طعنه های مردم وحشی به گوش پیراهن زخمی ،
شنیدن ندارد آخر ،خانه ات آباد ...
م.اردلی
اهواز/ نیمه شب زمستانیِ گرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.