يکشنبه ۴ آذر
مولودي شعری از علی آکوچکیان(يكتا)
از دفتر دفتراول نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ ۰۷:۵۹ شماره ثبت ۳۳۴۹۶
بازدید : ۶۸۴ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر علی آکوچکیان(يكتا)
آخرین اشعار ناب علی آکوچکیان(يكتا)
|
مولوديه :بمناسبت ولادت نبي اكرم
ازشعشه ي نور نبي شد همه جا نور
دل خانه ي حق روي زمين شد همه جا طور
ازروشني هاله ي آن شمع هدايت
چشم سردشمن شده ازچشم دلم كور
اين نورتجلي كه به عالم همه پيداست
پنهان نتوان كرد، زِِ نورش همه مسرور
هرآينه داري كه جمال ازلي ديد
ازحب رسالت شده برنفس خودش زور
بيگانه نباشيد كه در صورت باطن
او در دلِ ماهست و بظاهر ز ِبَرَم دور
بي بهره مَرو از درِ اين شاه كه" يكتا"
ازشعشه ي نور نبي شد همه جا نور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.