جمعه ۹ آذر
یک فریاد شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ۱۸:۰۹ شماره ثبت ۳۳۱۷۸
بازدید : ۵۰۷ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
می نگرم بر دلم
بر دل بیچاره ام
بر دل بی ناظرم
بر اشک و ناله
بر غمم
بر سوختن بال پروانه ام
بر قاصدک در باد گریخته ام
بر باد بادک نخ بریده ام
در هوا شکسته ام
بر زمین مرده ام
می نگرم بر خون های ریخته
به سجده عشق دلم
بر تنهایی و غریبی دلم
بر زخم فراق
بریده امان دلم
می نگرم بر سنگ صبور شکسته بر دلم
بر شرم و حیا
دریده قلب دلم
........
می شوم یک فریاد
از دل بیتاب
از عشق ناب
ای معبود دلم
ای همه وجود و هستی دلم
بگیر هر چه ثروت ازدلم
این جهان و آن جهان
بگیر بود و مکان وبقا ی دلم
بیبن سخا و مرام دلم
بکن یک نظر لحظه ای بر دلم
.....
ببین عشق دلم
اشک و ناله ام
خون دلم
ببین نقش تو هست بر قلب پاره ام
بر هر نفسم به یاد توام
ببین درمانده و مسکین و ذلیل و فقیر به ندیدن تو ام
بخند بر قلب دلم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.