يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر عباس زارع میرک آبادی
آخرین اشعار ناب عباس زارع میرک آبادی
|
روز گذشته شعری را منتشر کردم به نام " ای عشق در من رسوخ کن" امروز عشق جواب من را داده است
پيام عشق
اي كاسه ي گلي
اي خشت خام
اي آدمي
حجم وجود من
در تنگناي دل سالم نمي شود
من بي نهايت و تو بسته در خودي
من غايتم به هستي و تو كاسه ي گلي
كي مي توان رسوخ كند آسمان عشق
در حجم سنگ ريزه ايي
كي مي توان كه ريخت
درياي پرتلاتم آبي به كاسه ايي
در وادي نهايت سخت
در ساختار سنگ
در قالب گلي
از من مخواه و مجو
هيچم مجو كه نيست
آري اي آدمي
در قالب گِل سالم
در كاسه ي وجود كوچك تن
هيچم مجو كه نيست
گر خواستي مرا
بشكن تو ظرف خويش
حجم وجود را
تا بي نهايت عالم بزرگ كن
وانگه بيا و بگو
اي عشق در من رسوخ كن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.