يکشنبه ۲۷ آبان
گل آوازه ي كهكشان شعری از طارق خراسانی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ۰۷:۴۳ شماره ثبت ۳۲۳۴۳
بازدید : ۹۰۵ | نظرات : ۱۱۶
|
آخرین اشعار ناب طارق خراسانی
|
ز روزي كه ابرو كمان با من است
گل آوازه ي كهكشان با من است
جهانخواره را گو: «كه بي تو چه داشت؟!»
تو را دارم اكنون جهان با من است
چو سرو روانم نباشد به بر
به ديده كه اشك روان با من است
به حافظ بگوييد :«جاي تو سبز»
كه فرخنده بانوي جان ، با من است
نترسيد و در قلبِ درياي عشق
به هر موج آن، همچنان با من است
ز پيري چه باكي به دل باد، هان
خدا را، كه بختِ جوان با من است
«چه غم دارم از تلخي روزگار
شِكر خنده ي آن دهان با من است» ١
١. بيت از زنده ياد فريدون مشيري
طارق خراساني
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.