جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ایثاری نیا (جوینی)
آخرین اشعار ناب محمد ایثاری نیا (جوینی)
|
حَک خواهم کرد نامت را
بر کتیبه ای
از جنسِ عاطفه
تاگواهی باشد ، برمعصومیت تو....
عکست را خواهم گذاشت
در گلدانی
ازجنسِ عشق
تا غنچه اي تازه دهد ،بربامِ باغِ ملکوت.....
آخرین سخن ات را
با برگی از لاله
خواهم نوشت در کتابی از مهربانی
و شب هنگام یاد تو را
به میهمانی خیال خواهم خواند...
بی گمان بامن سخن خواهد گفت
که زندگی....!!
کوچک تر از مردمُک چشم توست.....!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.