جمعه ۲ آذر
آدینه شعری از محمد رسول باوندپور
از دفتر حسرت نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۲۷ شماره ثبت ۳۱۸۷
بازدید : ۱۱۲۲ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر محمد رسول باوندپور
آخرین اشعار ناب محمد رسول باوندپور
|
ای که ساحل شده ای بر دل طوفانی من
چتر عشقت بنما در شب بارانی من
آن چنان هجر تو چشمان مرا بی سو کرد
راجی جامه شدم یوسف کنعانی من
بس که امید وصالت به دل و جان گفتم
کاذب سینه شدم دلبر جانانی من
آشنایان همه طرد گفته و محتاج توام
یاورم باش به تنهایی روحانی من
غافل از خویشم و دل کنده ام از ثانیه ها شد شهید ادعا زلف پریشانی من
بارها آمده ام زار به کاشانه ی تو
چه شود گر که بیایی تو به مهمانی من
گفتی آدینه بمان منتظر آمدنم
منتظر مانده (رسول) ای مه پنهانی من
********* با سلام و تشکر از حضور شما . لطفا اگر وقت داشتید نقد فرمایید .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.