يکشنبه ۴ آذر
دیوانه خانه شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۴:۳۴ شماره ثبت ۳۱۸۳۲
بازدید : ۴۴۱ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
ای سرآغاز هر چه زیبایی ،
عشق را بی بهانه باور کن
مطمئن باش بی تو می پوسم ،
کنج دیوانه خانه ، باور کن
من قسم خورده بودم عشقت را ،
پای عهدم همیشه می مانم
اهل برگشت نیستم بانو ،
جان این عاشقانه باور کن
توی گوشم نمی رود قهرت ،
توی گوش َت نمی رود حرفم
لااقل حرفهای سازم را ،
در دل این ترانه باور کن
شیشه های اتاق می لرزد ،
این هیاهو صدای طوفان نیست
گوش کن ! این طنین فریاد است ،
از کران تا کرانه ، باور کن
هر شب از درد ، استخوان هایم ،
هی صدا می کند ! حواست هست؟
از غمت خرد می شوم آخــر ،
توی چنگ زمانه ... باورکن
====================
همین !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.