چهارشنبه ۱۶ آبان
دخترکان کوبانی شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۰۷:۵۳ شماره ثبت ۳۱۷۰۹
بازدید : ۶۹۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
چهارسروده کوتاه از:خالدبایزیدی(دلیر)
1-
دخترکان کوبانی!
باپیرهن سرخ وسپیدوسبزحسرت
درسوگ سرزمین به سرقت رفته شان
بامرگ چه عاشقانه
تانگومی رقصند
2-
دخترکان کوبانی!
گیسوان نمناک شب را
شانه می کنند
وسپیده دم نیز...
تاشبی دیگر
خودرا
به گلوبندخورشیدمی آویزند
3-
ماه!
درنگاه دخترکان کوبانی
تخم می کارد
وروح سبکبال شان را
درآسمان کوبانی
رهامی کند
4-
آئینه !
چه شرمساربود
ازدخترکان کوبانی
گاه که دید...
رخسارآئینه شان
ماتم واندوه وغبارفراگرفته
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.