يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر مهدی نعیم (خیال)
آخرین اشعار ناب مهدی نعیم (خیال)
|
بار دگر رسیده دقایق به انتها
تنها دو پلک مانده به آغازِ ابتدا
یک لحظه است فاصله ی انتها،شروع
این بازه را کنار خودت باش تا خدا
پرماجراست فاصله ی بودن و نبود
رازیست بین طالع و این اتفاقها
دست مرا بگیر و ببر تا شروع عشق
تنها تویی برای من و عشق مقتدا
دست تو را گرفته ام و دل نمی کنم
با من بمان برای همیشه ،ای آشنا
ای همسفر برای رسیدن به مرز عشق
با من بیا،کنار دلم باش،پا به پا
برگرد شاید عاشقت افتاده از نفس
شاید که کفش مانده به پاهاش تا به تا
اکنون که شعر را به هوای تو می تنم
اشک آمد و نشست به چشمم چه بی هوا
سرد است لحظه های غریبانه ی خیال
بار دگر رسیده دقایق به انتها
.....
م.ن.خیال
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.