جمعه ۲ آذر
کلاس عشق شعری از كرم الله كريمي آبدانان
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۱۷:۲۰ شماره ثبت ۳۱۶۱
بازدید : ۸۵۵ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر كرم الله كريمي آبدانان
آخرین اشعار ناب كرم الله كريمي آبدانان
|
نه می تابی
نه می نالی
تو ای تنها تر از تن ها
بیا با من
بیا با من
تو ای عابر که می دانی
عطش در بین ما خندان پنهان است
اگر از راه دیروزی
به منزل باز می گردی
نگاهی شاد
دلی غمگین
تو را تا عرش می خواند
برای دیدن آیینه ای تنها
که بر هر دل
چونان خورشید می تابد
تو از آتش گذر کردی
چو ابراهیم
و هر فریاد بی بنیاد
از این دلهای تنها ریشه کن کردی
تو مجنون کسی بودی
که حیران با من تنها
هزاران شعر می خواندی
بیا با من
بیا با من
بیا از این کلاس عشق الفبا را بیاموزیم
کرم الله کریمی آبدانان
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.