جمعه ۲ آذر
پنجره ,عشق رو صدا کن/تقدیم به ترانه سرای بزرگ ومهربان ،جناب منوچهری عزیز شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۳:۴۹ شماره ثبت ۳۱۵۰
بازدید : ۶۶۲ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
میدونی چشمای مستت چرا نازم میکنه
آخه خورشیدش قشنگه داره داغم میکنه
من کویرم ،تو سرابی، دلخوشم با دیدنت
میدونم، تشنه ی تشنه ام اما خوب بودنت
با دلم غم ها رو کم کن تو بیا به کوچه مون
همنشین با دل من باش تو بیا به خونه مون
تا بریم با موج دریا برسیم به ساحلت
در کنار اون بخونیم برویم به منزلت
پنجره ,عشق رو صدا کن میخوام با تو بخونم
نور از تو همیشه داخل، میخوام با تو بمونم
شب نگاه عاشقایی، نور مهتابت قشنگ
زیر چتر آسمونت، رقص شبتابت قشنگ
لاله ی شرم پیشونیت داره داغم میکنه
دشتِ پر گل ز نگاهت داره باغم میکنه
میدونی نگاه عشقت چی داره به من میگه
میگه با عشق مهربون باش غمها تو بسه دیگه
سعید مطوری /مهرگان
از دفتر ترانه
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.