جمعه ۲ آذر
مظهر صبر شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ۲۳:۴۵ شماره ثبت ۳۱۴۰۲
بازدید : ۴۹۴ | نظرات : ۵۱
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
اینکه نامش را سرودم شعله در شب زینب است
این که آتش از تب او میکند تب زینب است
مظهر تاریخ صبر است وکتاب عشق و خون
جسم طوفان دیده و روح مرتب زینب است
راست قامت مثل این بانوی آتش دیده کیست
صورت افشاگر وارونه مذهب زینب است
شامیان را روشنی بخشید نور خطبه اش
جوهر حرف علی دارد به مطلب زینب است
اشک عشق است و رضایت اشک حسرت دیده نیست
چشم زیبا بین پشت پرده ی شب زینب است
دختر دامان ایمان است و آغوش امین
پیک عشق و نامه ی از حق لبالب زینب است
عاشقی بی پرده زیبایی سرودن بود و هست
هرکسی هرجا یزیدی را کند سَب زینب است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.