يکشنبه ۴ آذر
فصل پرواز شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ۱۶:۴۴ شماره ثبت ۳۱۳۸۸
بازدید : ۳۷۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
هی نکن گریه ، نکش آه ! دلم می شکند
من به آسانی ِ یک کاه ، دلم می شکند
ای پرستو ، به زمین گیری ِ این کوه نخند !
با همین خنده ی کوتاه ، دلم می شکند
من به خود می نگرم : خسته و تنها و غریب
با تو ، صد همدم و همراه ، ... دلم می شکند
باز دیدار تو از دور ، ... از این قربانگاه
ناگهان خاطره ... ناگاه ، دلم می شکند
بی تو یک عمر ؟ ... به قرآن خدا سنگین است
زیر این حادثه ، والله ! دلم می شکند
فصل پرواز تو نزدیک تر از نزدیک است
ماه من ! آخر ِ این ماه ، ... دلم می شکند
محسن نظری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.