تقدیم به وجود نورانی حضرت سید الشهدا (علیه السلام)
محرم است و جهان محو حضرت یار است
ضمیر هجده هزار عالم از غم افگار است
ز نور سرخ شهادت که طالع از غیب است
نشان عشق و وفا در افق پدیدار است
به بغض گرم فروخورده در گلوی زمان
لهیب تشنگی لاله های تب دار است
به کوی و برزن و بازار عاشقان مستند
که روز عاشقی دلبران به دلدار است
همه وجود ز حیرت چو نقطه پرگار
به دور قطب منیر حسین (علیه السلام) دیّار است
حسین (علیه السلام) کسوت ارباب عشق پوشیده است
هم او که بر شهدا سرور است و سالار است
ز موج کرب و بلا شد زمین به خون غرقه
ز اشک چشم به هر گونه سیل خونبار است
شگفت کشته اشک است شهسوار وفا
اگر چه جام وجودش ز داغ سرشار است
ببین نگاه محبان و شیعیان حسین(علیه السلام)
ز موج بحر دُرافشان دل گهربار است
زمین و عرش در آتش ز داغ پرسوزی
که درج در دل هر دانه دُرّ شهوار است
عزای ماه محرم که محشر دلها است
نویدبخش عطا و لقا و دیدار است
به خون چشم امام زمان که پیروزی
نصیب حتمی هر شیعه وفادار است
ظهور یار طلب مهدی از خدا کامروز
محرم است و جهان محو حضرت یار است
مهدی رستگاری
عاشورای 1390