يکشنبه ۲۷ آبان
از دروغ تا عشقی دوباره... شعری از مریم شجاعی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ۱۵:۴۷ شماره ثبت ۳۱۱۵۶
بازدید : ۴۷۵ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی
|
1.
دروغ هایت را
باور میکنم
با ذهن ِشیشه ای ام
و از صخره ی بلند اعتمادم
چشمهای خیره ی پَست تو را
با حیرت
نظاره میکنم.
شریف تر از آنی
که رسوایت کنم.
با تو باید
شکیبا بود.
این روزها
جنایتهای کشف نشده
بسیارند.
قلب ها
لبریز از نفرت اما
به سادگی فدا میشوند.
تو هم قربانی اشتباهی
که اشکهایت غریضه
حرفهایت بداهه
و ماندنت فریضه است...
.......................................................
.......................................................
2.
تو را سرزنش نمیکنم
ای جا مانده از قبیله ی اسبهای وحشی ِنجیب.
این گهواره ی ضخیم
مهارتش اهلی کردن است.
بیا دیگر
افسارت را پاره کن.
چشمانم را لگد مال کن
و از حصار تکه تکه ی تنم
به سرزمین عشق پناه ببر.
در آنجا
زودتر از تو
من
بی افسار ِغرور
به سادگی برق چشمانم
برایت آغوش می گشایم
و دوباره
در کنارت
دویدن در مسیر عشق را
از سر میگیرم.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.