تسلیت به مناسبت درگذشت
حضرت آیت الله مهدوی کنی
==========================
ز اعمال ننگین ، گزارش بُوَد
اسید پاش ننگ است و داعش بوَد
-
بوَد قصد او، حمله بر حکم دین
که بدبین کند خلق ، بر مومنین
-
کجا گفته کس را کند ، این عمل
نیاید چنین ، جز ز پست و دغل
-
که امر به معروف ما ، مسلمین
خدا کرده واجب ، به دین مبین
-
بود منطق ما ، حدیث و کتاب
که منکِر ندارد ، بر این ها جواب
-
کند حمله دشمن ، به امر حجاب
به هر حیله میتازد او ، بی حساب
-
دو صد ننگ و نفرین، بر اینکار باد
و هر عاملش پست و هم ، خوار باد
-
اسید به چهره حجاب
قشر متدین جامعه سالهاست مسئولان قضایی و مسئولان انتظامی کشور را درباره افزایش بیحد اراذل و اوباش و حمله و تعدی به نوامیس مردم بویژه بانوان محجبه مورد سوال قرار میدهند و بارها رئیس محترم قوه قضائیه را وادار به واکنش در این رابطه کردهاند.
حوادث اخیر، نشان داد که برخلاف ادعای دروغگویان و مدعیان، مسلمانان مومن و با شرافت، هرگز دست به رفتارهای غیرانسانی اینچنینی نزده و بر عکس همیشه قربانی این نوع رفتارها بودهاند. زمان زیادی از شهادت شهید علی خلیلی نگذشته است که در راه دفاع از ناموس یک زن مسلمان به شهادت رسید.
شهید هادی محبی، شهید ناصر ابدام و شهیدان دیگر کاروان امر به معروف همگی در حال دفاع از ناموس مسلمانان به شهادت رسیدند آنهم در حالیکه اراذل و اوباش به آنها حملهور شده بودند و قصد تعدی و تجاوز داشتند. با این حساب میتوان به یقین رسید که اسیدپاشی، همانقدر که چشم و چهره دختران معصوم اصفهان را سوزاند، چندین و چند برابر به صورت حجاب و عفاف لطمه زد و آن را سوزاند.
قطعا این موضوع از یک جریان هدفمند و حساب شده حکایت دارد. فراموش نکردهایم که وقتی چند زن مفتضح و هرزه در شهر مقدس قم با وضع زننده دستگیر شدند، صریحا اقرار کردند که توسط افرادی مامور بودند که در قبال اخذ پول با وضع زننده در شهر تردد کنند تا قبح این امر را بشکنند! روی دیگر آن سکه را امروز در حمله به نیروهای ارزشی و مومن شاهدیم.
توهین به قربانیان مظلوم، باحجاب و با اخلاق
زنجیرهایها برای تکمیل سناریوی خود و نسبت دادن این رفتار غیر انسانی به قشر مومن جامعه چارهای نداشتند جز اینکه آسیبدیدگان را، بیحجاب! معرفی کنند! اما واقعا چنین بود!؟
سهیلا یکی از آسیبدیدگان است. او 27 ساله و وکیل دادگستری است، دختری با حجاب و از خانواده معظم شهدا! اما زنجیرهایها به این حرفها توجهی ندارند و برای رسیدن به هدفشان، پروایی ندارند که دختری تحصیل کرده و وابسته به خانواده شهدا را بیحجاب و بدحجاب معرفی کنند! مادر یکی دیگر از آسیبدیدگان هم عکس دخترش را با پوشش چادر به خبرنگاران نشان داده و از اینکه گفته میشود اسیدپاشی به خاطر بیحجابی است گلایه میکند، او دلخور است که دختر او، بدحجاب معرفی شده و به این اسم و رسم شناخته شده است.
با این همه تا لحظه تنظیم این گزارش، باز هم رسانههای زنجیرهای از این رفتار زشت و توهینآمیز با آسیبدیدگان دست برنداشتند و به جای مرحم نهادن بر زخم کسانی که با توحش و قساوت، با اسید سوخته بودند، روح و آبروی آنها را هدف گرفتند و بیهیچ پروا و ابایی آنها را افرادی بیقید معرفی کردند که از سوی افرادی تندرو بخاطر بیقیدی و بدحجابی تنبیه شده بودند! این دروغ آنقدر تکرار شد که کم کم حتی به مخاطب فرصتی برای اندیشیدن و پرسش از آمار این حوادث داده نشد