جمعه ۲ آذر
بگذار تـرا بی حــد و ارقــــام ببوسم شعری از احمد محمود امپراطور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ۱۹:۴۶ شماره ثبت ۳۰۸۶۷
بازدید : ۱۱۵۷ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر احمد محمود امپراطور
آخرین اشعار ناب احمد محمود امپراطور
|
بگذار تــــرا بی حـــد و ارقــــام ببوسم
از بام شروع تا به، شب هنگام ببوسم
بگذار که من رشتــه ی انساج وجودت
تا ختـم شـــود گـــردش ایـــام ببوسم
بگذار که عطـــر تن و گیسو تــــرت را
همـراهی نسیم سحر و شام ببوسم
بگذار که از نـاخن پـــا تا به بنـــاگوش
با خوب تــرین شیوه و اقسام ببوسم
بگذار که با طوف قــــدِ ســـــرو روانت
من کعبـه ی عشق تـو و اندام ببوسم
بگذار که از بــــاده ی لبهـــای قشنگت
نوشـــم به صد تنــگ و لبِ جام ببوسم
بگذار که اندیشـــــه و تصویــر خیالت
با بکــــر تـرین واژه ی فــــرزام ببوسم
بگذار که آهنــــگ نفس هــای تــرا من
در هــــر نفس خویشتـــن آرام ببوسم
بگذار که در بستــــــر ِ پیــــوند محبــت
نایــــاب تـــــرین لـــذت ادغــام ببوسم
بگذار که از پرده ی قلب و جگر خویش
فــرش قـدمت سـازم و گلفــام ببوسم
بگذار که محمود شـــود رهــرو عشقت
ناکامی شود ختــم و به فرجام ببوسم
------------------------------------------
چهارشنبه 16 میزان 1393 هجری آفتابی
که برابر میشود به 08 اکتـوبر 2014 میلادی
ســـــــــــــرودم
احمد محمود امپراطور
افغانستان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.