جمعه ۲۵ آبان
هيچكي نفهميد كه چقد عاشقم شعری از خسرو آهنگرزاده
از دفتر kahkashane1 نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ۱۲:۱۰ شماره ثبت ۳۰۷۶۵
بازدید : ۲۵۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب خسرو آهنگرزاده
|
شعر اونو كه ، عشقو به ياد بياره
با ياد عشق ، زمستون هم بهاره
رفته عشقم ، مدتيه به غربت
اشكه من از ، نوكه قلم مي باره
قلم يه ريز ، تو دست من گريه كرد
وقتي كه داشت ،داستانمو مي نوشت
گذاشت و رفت ، از پيش من فرشته
بدبختي بود ، از اون موقع سرنوشت
هميشه من ، فك مي كنم به يارم
وقتي سرم رو ، ميذارم رو بالش
يعني ميشه ، كه پيش اون بمونم
يه لك بشم ، رو صورت ، جاي خالش
خال بايد رو صورت يار باشه
نه چيزي كه مي كوبنش به بازو
هيچكي نفهميد كه چقد عاشقم
مگه ميشه عشقو گذاشت ترازو
اين روزا ، كابوس مياد سراغم
و من ميگم اسمشو شبها توی خواب
اون مياد و دست منو مي گيره
لبخندش هست به خواسته هايم جواب
بهش ميگم، بعضي وقتا بيا بهم سر بزن
اگه بخواي ، يا كه اگه وقت كني
عشقت به من ، آرامشي مي بخشه
نخواي بري ، كاره منو سخت كني
سلطان عشق
29/5/91
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.