يکشنبه ۲۷ آبان
ای داعشی جانی تو دشمن قرآنی شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ شماره ثبت ۳۰۷۲۸
بازدید : ۴۰۱ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
ای داعشی جانی
تو دشمن قرآنی
---------------------------
مرگ تو شود آنی
با کودک کوبانی
خونخواره و حیوانی
ای داعشی جانی
تو دشمن قرآنی
ای کافر بدسیرت
با خنجر و شمشیرت
از تیره کفرانی
ای داعشی جانی
تو دشمن قرآنی
کفری و عیان کردی
الحق که تو نامردی
هر پَست شود پیدا
تو پست تر از آنی
ای داعشی جانی
تو دشمن قرآنی
دست تو پر از خون است
خلقی ز تو محزون است
الحق که نه انسانی
ای داعشی جانی
تو دشمن قرآنی
با خلق خدا دشمن
ای بی وطن و میهن
تو نوکر شیطانی
ای داعشی جانی
تو دشمن قرآنی
خونخواره و هم پستی
خوردی عرق و مستی
احمق بود آنکس که
گوید تو مسلمانی
ای داعشی جانی
تو دشمن قرآنی
خواهی که فنا سازی
اسلام و مسلمانان
تو کفری و شیطانی
ای داعشی جانی
تو دشمن قرآنی
عقل تو شده معیوب
حق غالب و تو مغلوب
دانم که نمیتانی
ای داعشی جانی
تو دشمن قرآنی
این دشمن انسانها
با حیله ی شیطان ها
در زیر نقاب دین
مخفی شده پنهانی
ای داعشی جانی
تو دشمن قرآنی
|
|