شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)
|
امشب که به سر، دغدغه ای جز غزلم نیست
تسکین غم و درد دلم، جز غزلم چیست؟
خواهم که بگویم...بنویسم...به کسی چه؟
! یاغی تر از اینیم ،جلو دار قلم کیست؟
امشب شب شعر و غزل و نثر و ترانه ست
به به به قلم!نمره ی رقص کمرت بیست
تا جاده ی خطهای موازی همه رامند...
خواهم که برانی!بفرما وسط پیست
دروازه ی احساس، قرق میشود امشب
ای واژه ی «فرار»، به فرمان قلم ایست
پاشیده به کاغذ قلمم، واژه به واژه...
هر واژه که پا داد، گرفتیم و قلم ریست
وقتی که تویی پشت تمام کلماتم...
یک لحظه بدون غزل و واژه توان زیست؟ ..........
توضیح:کلمه( فرار) را مشدد بخوانید با تشدید روی (ر)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.