يکشنبه ۴ آذر
دخترم ای گل من شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ ۰۸:۴۱ شماره ثبت ۳۰۱۴۰
بازدید : ۸۴۴ | نظرات : ۵۷
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
دخترم ای گل من دُ ر دانه
سیب شیرین درخت خانه
گل خشبوی لب جوی منی
ای پری پیشه ،روش پروانه
دخترم آینه ی چهره ی من
ای فروزنده تر از فرزانه
تو گلاب سر و روی پدری
دخترم شهد و شکر پیمانه
به چه سان واژه دعایت بکنم
چه دهم حر مت تو شکرانه
تو سرا پا هنری فخر منی
کور بادت نظر بیگانه
نرود یاد تو از مهر و گذشت
نشوی آتش یک کاشانه
دخترم عیب کسی فاش نکن
تاکه فاشت نکند فتانه
دخترم خود سر و خود رای مباش
هست این شیوه ی هر دیوانه
بی تفکر سخنی باز نکن
با ادب در همه جا جانانه
پختگی زایده زیر و بم است
استقامت هنری شا هانه
زنده دل باش که هر مرده دلی
مرد قبل از که شود ویرانه
دُر انسا نیت زن شرف است
دخترم ای گل من دُر دانه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.